Обладнання для транспортування зерна.

4DSCN2173DSCN21691

Норія зернова НЗ застосовується для вертикального транспортування зерна та продуктів його переробки.

Норії виготовляються продуктивністю 25,50,100 т/год., (по пшениці) висотою до 30 м.

Використовуються на млинах, комбікормових заводах, елеваторах, зерносушильних та зерноочисних комплексах, лініях гранулювання, хлібоприймальних пунктах та подачі зерна в склади та зерносховища.

Норії являють собою транспортне обладнання безперервної дії з гнучким тяговим органом у вигляді гумової стрічки з прошарками тканини, на яких розміщені стальні або пластмасові ковші.

Корпус норії складається з нижньої частини – натяжної станції (башмак), верхньої частини –  приводної станції (голова) та коробів, по яких рухається гумова стрічка з ковшами.

Приводна станція складається з приводного барабана та мотор-редуктора європейського виробництва, який встановлений безпосередньо на корпусі голови. Вал приводного барабана вставлений в мотор-редуктор та приводиться в рух без муфти. Товщина стінок корпусу голови норії складає 2мм, а опорні швелери 4мм.

Натягування стрічки з ковшами відбувається на натяжній станції, в якій  натяжним барабаном стрічка натягується за допомогою двох регулювальних болтів, розміщених по обидві сторони вала барабана. Така конструкція дозволяє точно регулювати кут нахилу стрічки відносно барабана, та запобігти зсуванню стрічки з барабана. Товщина стінок корпусу складає 3 мм. а, опорних швелерів 4 мм. Для зручності очистки при переході на роботу з іншою зерновою культурою в нижній частині корпусу башмака є люки.

Барабани приводної та натяжної станцій мають решітчасту конструкцію, що в значній мірі запобігають травмуванню зерна та проковзуванні стрічки.

Короби норії складаються із секторів по 2400 мм. та 1100 мм. з товщиною металу 2 мм. та мають оглядові секції з люками для обслуговування стрічки та ковшів.

Усі деталі з листового металу виготовляються на станку лазерної порізки та станку згинання, що значно підвищує точність виготовлення та повну відповідність готових виробів конструкторській документації.

Болтове з’єднання усіх деталей приводної, натяжної станцій та коробів виконується оцинкованими метизами класу міцності 8,8, чим забезпечується висока надійність з’єднання частин корпусу норії  та її подальшу ремонтопридатність.

Додатково норії комплектуються :

майданчиками для обслуговування приводної станції;

драбинками з захисною огорожею;

датчиком засипання;

датчиком обертання натяжного барабана;

перекидними клапанами з механічним та електричним приводами;

засувками з механічним та електричним приводами для встановлення на башмак у випадку використання норії для відвантаження зерна із завальних ям та прийомних бункерів;

За бажанням замовника корпус норії може бути оцинкований або підготовлений для фарбування (грунтований).

 

 

 

1            2

Конвеєри скребкові (транспортери) призначені для горизонтального або похилого (з кутом нахилу не більше 45 0 ) переміщення зерна, продуктів його переробки та інших сипучих матеріалів.

Конвеєри застосовуються на млинах, комбікормових заводах, елеваторах, зерносушильних та зерноочисних комплексах, лініях гранулювання, хлібоприймальних пунктах та подачі зерна в склади та зерносховища.

Конвеєри виготовляються продуктивністю 25, 50, 100 та 200 т/год. (по пшениці) та мають довжину від 5 до 50 м.

Тяговим органом конвеєра являється ланцюг з встановленими на ньому скребками.

Конструктивно конвеєри бувають наступних видів:

– стандартні;

– реверсивні;

– відкриті для завальних ям та бункерів;

– похилі з вигином.

Конвеєр складається з приводної станції, натяжної станції, прохідних секцій, завантажувальних секцій та секцій з проміжним відвантаженням. Товщина металу днища конвеєра становить 3 мм., а товщина металу стінок та кришок 2 мм. Болтові з’єднання усіх елементів конвеєра здійснюються між собою оцинкованими метизами класу міцності 8,8,  чим забезпечують надійність і подальшу ремонтопридатність обладнання та дозволяють нарощувати або скорочувати його довжину.

Усі деталі з листового металу виготовляються на станку лазерної порізки та станку згинання, що значно підвищує точність виготовлення та повну відповідність готових виробів конструкторській документації.

Приводна станція конвеєра складається з мотор-редуктора європейського виробництва, який встановлений на корпусі конвеєра та з’єднаний безпосередньо з валом, на якому розміщена приводна зірочка ланцюга.

Натяжна станція складається з рухомого натяжного вала з зірочкою та натяжних болтів, за допомогою яких регулюється натяжка ланцюга.

Прохідні секції дозволяють встановити засувки з механічним або електричним приводом та забезпечити проміжне відвантаження зерна або іншого продукту.

Приводна, натяжна станції та прохідні секції обладнані кришками для легкого доступу до рухомих механізмів конвеєра.

Конвеєр додатково комплектується:

засувками з механічним або електричним приводами;

перекидними клапанами механічним або електричним приводами;

воронками;

переходами на фланці різного діаметра;

фермами з майданчиками для обслуговування(галереями);

датчиками завалу;

датчиками обриву ланцюга та іншим обладнання на замовлення.

За бажанням замовника корпус конвеєра може бути оцинкований або підготовлений для фарбування (грунтований).